2011. szeptember 7., szerda

Zenélő LCD kvarcóra 2 IDŐZÓNA, alarm, chronograph - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Tisztelt Érdeklődő!
Eladó a képeken látható zenével ébresztő karóra, egyenesen a 80-as évekből: )
Külső jellemzők:
-korrekt állapotú (nem gyári fényes) szíj
-a tok egy kicsit rosszabb állapotban van, lásd a képeket
-a kijelző alján keresztben van egy repedés, a leolvashatóságot nem befolyásolja, olyan, mintha aláhúzták volna a hét napjainak jelöléseit. Fröccsenő vizet sem engedi be (lásd képeken)
Az órát én magam tisztítottam meg alaposan, bónuszként jár a tisztítószer virágillata is: )
Funkciók, szerkezet:
-idő kijelzése (24 h formátumban, de változtatható)
-hét napjainak kijelzése
-gombnyomásra dátum kijelzése (a másodperc számláló helyén megjelenik a dátum)
-ébresztő funkció (jól szól, nem lehet elaludni mellette)
-stopper funkció (tizedmásodperces egységekben mér, a kijelző alján van egy számsor 0-9-ig. E fölött "szalad" az a kis vonal, jelezve, hogy hány tizedmásodpercnél járunk)
-világítás (ez is jól működik)
-második időzóna beállítható ( Nos erre eltartott egy darabig, mire rájöttem, hogy miről is van szó: ) A lényege, hogy miután sorban beállítottuk az időt, dátumot (hónap és nap, így automatikusan lépked a naptár), a hét napját, azt hinné az ember, hogy vége van. De nem, tovább nyomva a select gombot, egy 0 és utána egy kettőspont kezdett el villogni a kijelzőn, valamint balra megjelent egy pici repülő. Még egyszer select, erre visszajön a dátumbeállítás. Gondoltam nem véletlenül kell kétszer megcsinálni. Tehát a kettőspont előtti szám az, ahol előre beállíthatjuk, hogy az általunk választott másik időzónában mennyi az idő, a perceket automatikusan utánarakja az óra, valamint megmondhatjuk, hogy a másik időzónában milyen hónap hanyadika és milyen nap van. Az óra innentől kezdve ezt is számontartja. Ráadásul ha alaphelyzetben háromszor megnyomjuk a mode gombot, átvált erre az időzónára, tehát ha elutaztunk, 3 gombnyomás után permanensen a helyi időt fogjuk látni, nem kell állítgatni. Még kétszer megnyomva a gombot tér vissza a mi időzónánk. remélem érthető volt, amit leírtam: ) )
Az órán minden funkció, amit itt felsoroltam és minden gomb jól működik. Magam győződtem meg róla, kipróbáltam mindent. Új elem van az órában, 2 napja pontosan mutatja az időt és lépteti a dátumot.
Remélem következő tulajdonosa elégedett lesz vele!: )
Ha valamit kihagytam, kérem kérdezzenek bátran!
 
 


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-12 17:44
. Zenélő LCD kvarcóra 2 IDŐZÓNA, alarm, chronograph - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése